Lördags godis

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-05-16 17:52:34


Guten tag nu ska jag strax iväg med Elin och Sanna till Edet. Vi ska hem till Johanna och laga tacos och ha det lite mysigt bara vi tjejer sen kommer det ännu fler tjejer och anläder lagom till eurovision song contest för det är ju final idag. Alkohol , god mat och massa sköna tjejer det blir nog toppen. Vem hejar ni på förresten ? Ni kan aldrig gissa vem jag hejar på ( Balkan girls like to party ) HAHA självklart. Puss puss ha en lika bra lördag som jag ska :) :)







Idag är det varmt så därför inviger jag shortsen för första gången i år ...
Postat av: Kim

Hahahha fiiifaaaa Balkan Giiirls xD

2009-05-16 @ 20:51:44
URL: http://kimiam.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: