Mamma lilla

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-05-31 20:11:02


Igår var det så varmt och idag med och det är faktist ganska jobbigt haha om man inte sitter ute på en filt med goda vänner , jordgubbar , dricka och solglasögon förstås haha. Jag och älsklingen cyklade iallafall ner till staden igår från mig och det är faktist ganska långt så credd till oss. Vi åt mat och sen åt vi glass till efterrätt så himla mysigt. Och idag är det mors dag så då passar jag på att skriva att min mamma är världens bästa :) Jag och lillebrorsan köpte blommor och kort till henne hihi hon fick till och med en stor ros av pappa så gulligt. Nu ska jag fortsätta pyssla med mina smycken jag försöker sätta ihop till studenten.

Postat av: bitte

Hej idag är sista chansen i min fina tävling där du kan vinna

En snygg väska och ett presentkort på 500 kr




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: