Mina favoriter

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-05-16 00:35:48


Idag har jag haft fullt upp känns det som fast samtidigt slappat som bara den. Har haft movie night med Sanna haha kollade på blonde ambition tror jag den hette den var riktigt rolig och självklart slukat upp chips påsarna haha. Mina päron har fest för fullt för att inviga vår inglasade balkong , för mamma har satt upp en massa nya grejjer så det är jätte mysigt men herregud jag måste bara säga att vuxna är så jävla högljudda när dom är fulla. Roligt har dom och inte ens lillebrorsan är hemma det är bara jag som sitter här och ugglar på mitt rum för Sanna och jag skildes åt för någon timma sen. Hade kunnat ligga och mysa med min pluttinutti Sebbe men han har lämnat mig! Fast inte på det sättet han är på en mini semster i Holland hela helgen. Att man kan sakna någon fast det inte alls är lång tid men det känns konstigt att han är i ett annat land haha jaja. Var inne på Nelly.com och kikade på smycken och hittade massa fint så ni som hela tiden undrar vad jag vill ha studentpresent kolla här haha här är mina favoriter speciellt det svarta armbandet i högra hörnet och det rosa. Nu ska jag nana :)

Postat av: Sannaa

Då vet man ;) hihi

2009-05-16 @ 08:34:19
URL: http://SannaaOinas.devote.se
Postat av: Ida

haha ja eller hur ;D ååh såg dina snygga kläder du klickat hem din fuskis det är allt det jag vill ha :D haha samma gener samma smak ;D

2009-05-16 @ 12:02:02
URL: http://idaemiilia.blogg.se/
Postat av: Sannaa

Klart samma gener samma sak ;) palla luffa stilen jag hade innan. IM A HOT HOT GIRL you know hahha

2009-05-17 @ 20:58:35
URL: http://SannaaOinas.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: