Monday

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-05-19 00:03:32


Natten är ung men så känns det inte när man vet att man ska upp halv sju och ska vara borta hela dagen med skolan och göra massa aktiviteter som att paddla kanot och vem har hand om det ? Jo jag är en av dom haha och jag vet ju inte direkt mycket men jag har surfat kring detta idag så hoppas det går bra. Men jag vill vara trött! Jag vill lägga mig i någorlunda tid någon gång.  Yeye idag har jag bara varit i skolan och lämnat in det sista med projektarbetet och det är så gött sen har jag också gjort NK prov och det gick skit så hoppas jag får kompletera så att jag får betyg i det. Oh my om jag inte får det är viktigt men det hoppas jag inte för ett provs skull. Sedan har jag härjat runt med Sanna lite hon följde med till mitt slav / tråkiga jobb och hjälpte till så det gick mycket snabbare. Tack kära du :) Vi åkte sedan till min faster för att testa min balklänning och det börjar hända grejjer nu det enda jag behöver är att beställa till strasset till den sen är den äntligen klar och ganska fin faktist så jag är nöjd. Fan kom på att balbiljetten måste köpas på onsdag också ... Nej nu måste jag väl hoppa i säng så jag orkar med den super långa dagen imorgon. Sov gott hjärtan :)



Vardagsklänningar från Lindex
Postat av: Sannaa

Åh vad söta dom var :)

2009-05-19 @ 07:38:28
URL: http://SannaaOinas.devote.se
Postat av: Sannaa

Åh vad söta dom var :)

2009-05-19 @ 07:38:46
URL: http://SannaaOinas.devote.se
Postat av: Kim

Aa men köper du balbiljetter på onsdag? För jag ska nog försöka göra de då också!

2009-05-19 @ 14:41:41
URL: http://kimiam.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: