Norge vann!!!

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-05-17 15:51:40


Äntligen har baksmällan släppt men jag är fortfarande snurrig och ser ut som en ragdoll. Ögonskugga på bara ena ögonlocket och håret ser ut som ett bombnedslag haha hett. Hungrig som bara den är jag också men det luktar mat så snart får jag äta. Gårdagen var rolig vi hade lite tjejmiddag först men precis när vi anlände så kom jag på att jag hade glömt min alkohol i trollhättan. Fasiken va trög jag var igår alltså jag glömde allt men Gogo var snäll och körde hem mig så jag fick hämta det och lite mer köttfärs haha så det ordna sig till slut och Norge vann. Jippi för det för det var en väldigt fin låt men jag hade ju hoppats på Rumänien haha men grannlandet får duga. Åh nu är maten klar också perfekt :)
















Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: