Personlighetsrubbning ?

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-05-26 22:04:03


Blöö vad jag är trött och har ont i huvudet idag det kanske beror på vädret som skiftar hela tiden !? Igår betalade jag min balbiljett och studentfrukosten så nu är allt sånt fixat och min klänning är klar så nu börjar man känna av det lite eller njaa det känns inte som att man tar studenten nästa vecka och balen vi har pratat om i ett par hundra år känns det som. Jaja idag var jag iallafall på möte för sommarjobbet och det verkade vara ett kul gäng som ska jobba i sommar så jag kommer nog trivas i år trots allt haha. Fick även mitt betyg i idrott B men till en stor besvikelse fick bara VG och jag hade satsat verkligen allt på ett MVG men tydligen är min peronslighet rubbad eller något. Nu ska jag ringa darling :-)



Mina klänningar kom igår :) Hahaha kolla bilden till vänster! Ville inte visa skabbansiktet igår när jsg tog kort så därför blev det slarvbilder.
Postat av: Sannaa

Älskar den blå :)

2009-05-27 @ 08:43:13
URL: http://SannaaOinas.devote.se
Postat av: Kim

MEN KÄMPA FÖR DITT MVG DU FÖRTJÄNAR!!!!

2009-05-27 @ 22:38:31
URL: http://kimiam.blogg.se/
Postat av: eeeelin

lägg ut en bild på den rosa du mena som jag inte fatta vilken klänning de var fett nyfiken ! :D

2009-05-28 @ 20:28:16



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: