ps. glöm inte att sakna mig

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-05-24 17:47:48


Helgen är slut fy va tråkigt! Igår hade vi iallafall det myspys hos Madde vi grillade och hade tjejsnack om precis allt haha. Tjejhumor på hög nivår förstås. Vi förade från fem till elva sedan drog vi vidare till västerlanda haha det var riktigt pinsamt att vara där för åldern var väldigt låg. Det var två tjejer som fyllde 18 år och hade föräldrar som vaktade och sålde korv , chips och allt möjligt haha kändes som ett mellanstadie disco man gick på när man var liten så det var väldigt tråkigt men innan med tjejerna var det kul så det får vi göra om igen och snart tycker jag. Imorse vaknade jag och älsklingen inte av att ha baksmälla som tur var haha och bakismaten blev ju självklart donken. Det satt prima för min tomma mage kan jag lova. Men nu inväntar jag min älskling som ska komma och mysa med mig till Gossip girl hoppas jag men han kommer nog efter skulle jag tro :)



























Mina rosa brillor var en stor favorit under kvällen haha.
Tack älskling som köpt dom till mig :)
Postat av: Sannaa

TACK FÖR EN TREVLIG KVÄLL :)

2009-05-24 @ 18:34:10
URL: http://SannaaOinas.devote.se
Postat av: elin

haha sheet va kul haha :D spec i början :D

2009-05-24 @ 19:48:04
URL: http://elinmarie.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: