Sex ... för känsligt att skriva om ?

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-05-06 22:06:36


Kollar på fråga Olle och Martin påstår att smarta kvinnor har sämre sex haha där fick jag svaret på varför jag var inte var så smart då ;) haha nej skämt åtsido jag måse börja blogga igen! Tomt utan bloggen men jag orkar inte ta kort på mig 24/7 eller ta dagens outfit hur orkar en människa egentligen? Credd till er men vad ska man skriva om det enda jag skriver om är skor och det börjar till och med jag tycka är tråkigt men lite skor måste få vara med. Men iallafall jag har ett litet tips till er som älskar The hills som jag gör. Säsong fem har ju satts igång i Amerikat redan och vi kommer ju få vänta länge till för att få se dom avsnitten i Sverige men gå in på www.Mtv.com alltså amerikanska mtv och sök på The hills wihoo svårare än så var det inte. Smartpoäng där till mig tycker :) Dags för kvällsmat och tv kväll för mig .... 

Efter fråga Olle kommer tjejerna där nere ....




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: