Sjukling

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-05-20 18:33:36


Igår var vi borta med skola hela dagen så jag ver helt slut när jag kom hem. Vi paddla kanot , spela brännboll , grillade och massa utomhusaktiviteter. Jag lyckades också skada mitt andra lillfinger och det kändes helt mysko för det gick inte att böja till en början så det var bara att bege sig mot jourcentralen men det var inget fel eller det var iallafall inget man kunde göra åt nu iallafall och Åsa var snäll som följde med så tack :) Fast vi var dumma till en början för vi gick in till en tom reception och satt där nästan en timma tills hon lyckades hitta den där man skulle anmäla att man hade kommit haha och då gick det helt plötsligt snabbt att få träffa någon. Träffade också älsklingen igår efter lång lång tid men det var inte så lyckat för jag blev förkyld och la mig innan tio. Näsan rann , jag fick feber och huvudvärk och hela kroppen värkte så vaknade ett par hundra gånger inatt och det är det som är jobbigast för jag är så lipig. Gick upp vid fem när mamma och pappa var uppe och drack te för min hals döda mig. Gick sedan och la mig igen och sov tills två och då hittade jag min nässpray. Fy sjutton vad dom kan hjälpa en alltså haha jaja nu ska jag vila som bara den för vill bli frisk till helgen :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: