Sleepy

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-05-09 11:02:20


God morgon suckers. Har varit uppe sen nio och åkte från älskling halv tio för att pappa skulle grejja med bilen så jag är helt slut fast jag la mig tio igår! Haha stackars Sebbe jag har blivit som en gammal tant men jag sov bara i två timmar sen vaknade jag och då tvingade han mig att titta på skrotnisse och hans vänner (!?) och jag tvingade verkligen mig själv att titta på det för att han skulle ligga och klia mig på ryggen men självklart så somnade jag för det var underbart skönt. Haha vad är det som händer jag går och lägger mig vid tio och jag har inget att skylla på förutom att jag var trött men jaja nu är jag iallafall hemma och ser ut som en skabbråtta men jag ska snart ta mig i kragen och duscha och äta lite frulle. Senare ikväll ska jag dricka lite vin som jag längtar efter det var länge sen känns det som men kom ju på att vi var i Göteborg förra helgen. Nu ska jag fortsätta vara halv bitter på morgonen och göra något vettigt kanske ....


skulle ju kunna sova lite ?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: