Studenten närmar sig ....

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-05-10 23:32:15


Söndag och jag kan inte sova som vanligt hmm hmm. Har kommit på hur mycket det är kvar att köpa inför studenten och balen och listan är lång väldigt lång kan jag lova. Klänningen är köpt till studenten och jag hade tänkt och ha en brunt skärp och bruna matchande skor till (bilden nedanför) men jag börjar tröttna på den outfiten redan så när jag var inne och nästan beställde dom hittade jag ett par svarta ( men hur många svarta har man egentligen i garderoben ? ) med massa strass på och dom var enligt mig skit grymma! Men kanske inte så passande till studenten men hur coola hade det inte varit med en socket söt vit klänning med dessa coola klackar till och en svart väska ? Beslutångest ..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: