1 advent.

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-11-29 12:27:57


Trött och sliten är jag idag och det är inte pga av att jag har festat hårt haha utan jag har jobbat och dessutom kom jag inte i sängs förrens halv två inatt och gick upp halv fem så det var nästa så att jag sjukanmälde mig men nej så kan man inte göra för man går ju inte i skolan längre! Vi hade det iallafall väldigt trevligt igår vi kollade på SAW6. Jag och Johanna satt längst fram men den var inte så himla farlig ändå men såg allt att Johanna höll för ögonen ett par gånger hahah! Åt även en väldigt god panini och god efterrätt så mer sånna här helger! Nu ska jag ta mig en välbehövlig dusch och sen åka sola och träna kanske ? Ja jag är tvungen att duscha nu innan för känner mig rätt sleten plus att jag kommer somna annars. Latero peeps :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: