Ändrade planer.

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-11-28 11:15:22


God dagens små fisar jag är jätte pigg och jätte hungrig. Vaknade tidigt hos älsklingen för det var meningen att jag skulle till Siba men jag ångra mig så nu sitter jag här hos mig och är jätte hungrig på frulle. Alice med den stackarn hennes mage kurrar jätte högt det låter som en katt som jamar ungefär haha men hon vägrar äta sin mat så får väl försöka koka ihop något annat till henne. Igår skulle jag och Johanna till Gbg men det blev inte så för jag fick hoppa in och jobba kväll så det blir idag istället men det känns roligare på en lördag så det var ändå tur hihi. Ska jobba imorgon också , gott att dom ringer lite nu iallafall. Nu är det dags för frulle sen ska jag bleka tänderna några timmar haha det blir min andra behandling då bara 13 kvar :)



Det här var varför tänderna ila tydligen hade jag lagt för mycket gele :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: