Biggest Ida

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-11-08 13:45:34


Frulle har man ätit för länge sen med familjen och pappa fick lite presenter av mig och lillebror som uppskattades. Varit ute med Alice två gånger , har handlat TVÅ gånger med mamma för att hon glömde en massa varor , har lämnat Alice till Sebbe för dom är på släktkalas haha och nu latar jag mig för sportlife öppnar inte förens klockan 15.00. Deras öppettider är så kassa det är det enda negativa med sportlife. Jaja fördriver tiden med att kolla på Biggest Loser haha jag älskar det programmet för människorna kämpar verkligen och herrejisses vad dom går ner. Mycket beundransvärt tycker jag och förresten biggest loser ska komma till Sverige och kändisar ska vara med i det. Undrar vilka kändisar som ska vara med ? Anna Book kanske ?

Postat av: SannaaCarola

jaa :D fortsätta så

2009-11-08 @ 19:21:39
URL: http://sannaacarola.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: