Cardigan.

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-11-24 18:56:39


Har haft en dålig morgon jag gick upp för tidigt och la mig för sent så var mådde inte alls bra så jag la mig igen några timmar efter att jag duschat och ätit frulle. Började plugga vid två och blev klar för en halvtimma sen och jag har bara gjort en uppgift! Den var skit stor så nu är jag helt slut jag som hade tänkt göra fyra! Jaja ska göra en senare ikväll och så får Sebbe hjälpa mig med en imorgon eftersom han redan gjort den kursen :)



Söt cardigan

Postat av: SannaaCarola

Samma ställe fast ska måla om i kontoret och möblera om och storstäda :). Och kanske ska måla om i vardagsrumet också :) och storstäda där ska jag göra och i köket hehe :D så blir väl tusen lappen om inte mer iaf ;) in need money

2009-11-24 @ 23:25:20
URL: http://sannaacarola.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: