Dags för fredagsmys!!

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-11-07 00:32:20


Nu har precis jag och bejb kollat klar på " Slumdog millionaire" ja jag vet att jag är sen med den filmen haha. Jätte bra film verkligen och jag blir alltid så sentimental och gråter och har mig fast dock inte idag men igår när vi kolla på " säg att du älskar mig " tror jag den hette fast den var väldigt b om man säger så men handlingen var bra. Ne nu kom Sebbe in igen så nu ska vi mysa vidare. Ha en fortsätt bra kväll om ni nu har det haha.



Hur söta var inte dom ? :)
Postat av: Becka

Haha jag måste bara lägga in en kommentar. Du pratar om filmer du sett (slumdog är jätte bra btw) Sen helt plötsligt lägger du upp en bild på två pojkar som har absolut ingenting att göra med övriga inlägget och säger att dom är söta hahahaha. Förlåt jag kanske missat något eller så pratar jag bara i nattmössan.

2009-11-07 @ 03:31:05
Postat av: Ida

Hahahah men dom är med i filmen Becka :D den ena lillskiten på bilden är ju han som vinner miljonerna och den andra är hans bror som det handlar om i filmen :)

2009-11-07 @ 11:24:07
URL: http://idaemiilia.blogg.se/
Postat av: SannaaCarola

Ska ladda ner den och glo på den idag :) lite efter jag med. Ringer dig sedan!

2009-11-07 @ 11:43:08
URL: http://sannaacarola.blogg.se/
Postat av: Becka

Ahaaaa då tänker jag på fel film haha:P Nu tog du ju bort mitt roliga haha:)

2009-11-07 @ 15:49:47
Postat av: Ida

Hahahaha jag börja fundera på om det var fel film jag hade skrivit om :P

2009-11-07 @ 16:34:10
URL: http://daemiilia.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: