Fashion fools!

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-11-24 01:27:41


När jag läser 15 åriga tjejers bloggar ( fråga mig inte varför ) och läser om deras hysteri över märken hit och dit. Det ska inte var en falsk fjällräven eller Svea Jacka blabla för då är man fattig och borde inte köpa någon jacka alls? Alltså va? Jag skäms över dessa små barn som tror att det märket som spelar roll. Vad gör det lilla märket för roll , är man bättre för att man var dum nog att lägga en massa tusenlappar på något så fult så att jag spyr. Nu när jag tänker efter så minns jag att det var sån hysteri över vissa märken när jag var i den åldern men vad är det man bevisar för det är ju antagligen mamma eller pappa som har köpt varan! Usch blir så trött när jag läser sånt och det får mig att inte vilja skaffa barn i framtiden för jag vill aldrig att mina barn blir sånna. Jag kommer flytta med mina barn till en fattig by och låta dom jobba för tak över huvudet och mat på bordet så kommer dom aldrig be mig köpa något så fult!



SKIT FUL!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: