Fejk eller inte ?

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-11-17 16:31:42


Kikade nyss på ett avsnitt av plastikkirurgerna eller jag tror det hette så iallafall haha. Man har ju sett tusentals operationer på tvn men fy fan vad det är äckligt ändå. Jag kollade på det avsnittet när Anna Book har opererat brösten och fasiken vad ont hon verkade ha efter. Gör det så ont ? Usch kan inte änns tänka mig vad man går igenom efter operationen oavsätt vilken operation det är. Men vad tycker man själv om plastioperationer ? Jag tycker aboslut inte det är något fel på att fixa till något man inte gillar med sig själv som man kanske har lidit av i flera år. Vi lever på 2000-talet och dom flesta har gjort något med sig själva. Sen tycker jag självklart inte man ska gå till överdrift som tjejerna på bilderna ovan för vad vill man ha ut av det? Bara en massa ryggbesvär kan jag lova. Och att naturligast är vackrast är bara sån bullshit för även den ''naturligaste'' människan har gjort något och då menar jag att man tex har färgat håret , blekt tänderna , tränat sig till en snyggare kropp osv. Listan kan göras lång. Självklart jämför jag inte en operation med ett besök hos frisören men jag blir så trött när folk höjer på ögonbrynen så fort någon har gjort något för innerst inne vill alla fixa något på sig för det finns inte en enda människa som är helt nöjd med sig själv men sen är det upp till var och en om man vågar göra något åt det! Jaja nu ska jag äta köttbullar med potatismos =)

Postat av: Anonym

Många år sedan nu, men att likställa onödig plastikoperation med att träna sin kropp är ganska idiotiskt. Det ena är att hålla sig frisk, det andra är att lägga sig undet kniven. MEN om man t.ex. har enormt utstickande öron så man ser ut som en vingmutter och vill få detta korrigerat ser jag som något helt annat än t.ex. bröstförstoring. Det ena är en "defekt", det andra är bara små pattar. Återigen, om man har ett bröst som är D-kupa och andra A-kupa är även detta en "defekt" som jag inte skulle klandra någon för att ändra. Men samma sak som att färga håret? Snälla.

2015-05-16 @ 06:14:53



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: