H&M

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-11-05 14:36:05


H&M har blivit så mycket bättre när det gäller kläder och speciellt skor. Klickade hem dessa rosa för visst behöver man en massa par rosa skor i hyllan haha och ett halsband fick det bli också men inget mer! Och inget på konto haha jag är beroende av att handla! Måste dock klicka hem ett par tränings shorts för det är obekvämt att ha lång byxor på sig tycker jag. Jag och älsklingen var förresten och tränade idag haha det var spännande kan jag lova. Jag har nog testat på alla maskiner på gymmet nu som jag inte gjort tidigare så nu har jag några fler favoriter där jag ska testa på imorgon med Sanna så att hon inte bara går på löpbandet för nu ska det byggas muskler (= Jag är trött och hungrig så ska ta mig en bit mat och sen plugga.

Postat av: SannaaCarola

Ja musikler ;) du får visa mig imorogn!

2009-11-05 @ 20:20:07
URL: http://sannaacarola.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: