Hur gammal är jag ?

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-11-06 14:50:29


Jävlar vad veckorna går snabbt! Det är redan fredag idag och jag kan inte komma på vad jag har gjort i veckan haha. Jag har fått för mig att jag är 17 år fortfarande när jag har suttit och läst små tjejers bloggar och sen slog det det mig att jag är för fan 20 år varför blir jag så hysterisk när jag läsar vad dom skriver ? Haha nee nu ska jag inte säga mer för jag vet egentligen inte vad jag pratar om. Jag har städat , duschat och ska strax äta fredags middag med familjen sen ska jag och lillebror till systemet och staden för att köpa fars dag present sedan ska jag sola , gymma och hem till min älskling och fredags mysa. Puuh det blir en lång dag idag men det gillar jag så dags att sätta igång med vad jag nu skulle göra innan ? :-)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: