Ilningar / isningar

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-11-27 09:23:30


GOD MORGON människor det är verkligen en god morgon kan jag lova! Jag låg vaken i fyra timmar inatt och ville dra ut mina tänder för att jag hade dom värsta ilningarna någonsin i alla tänder tror jag. Fasiken vad obehagligt det var jag var till och med tvungen att gråta en skvätt för att lugna ner mig själv HAHAH. Jag vet jag är för känslig men det gjorde faktist ont. Och varför ? Det säger jag inte än för jag vet inte om det är värt att tänderna ska göra ont! Jaja jag ska strax åka till staden med mamma hon ska klippa sig och jag boka klipptid för jag har ingen lust att klippa mig när jag inte ens hunnit ta en morgon dusch så jag åker och solar under tiden. Igår blev det en del shopping och första julklapparna inhandlades och det blev till Emma ( brorsdotter). Och ikväll blir det Göteborg med Johanna det ska bli ytterst trevligt för det var ett tag sen vi träffades. Vi ska ut och käka och gå på bio. Det blir nog paranormal activity vi ska se så vi får hoppas att den inte är allt för hemsk bara för vi båda är lika rädda :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: