inte en vanlig söndag iallafall

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-11-08 20:57:33


Haha kom hem efter gymmet och var helt slut och tänkte att jag skulle ta och duscha efter GG men istället blev det att jag tanka ner lite bra musik och börja träna lite hemma men mitt i smeten såg jag en klänning jag tänkte ha på Sannas b-day , en klänning jag aldrig användt och när jag tog på mig den kände jag mig som en korv. Blää vad ska jag då ta på mig tänkte jag och började prova allt jag hade i min garderob haha mitt i träningen alltså men iallafall så kom på att jag har en sån söt rosa ballerina kjol men jag känner mig tveksam det känns så sommrigt eller ? Kanske med ett par tjocka strumpbyxor till också eller blir det för konstigt ?



 En sliten ballerina HAHA ...

Postat av: SannaaCarola

fint blev det ju :)

2009-11-08 @ 21:09:50
URL: http://sannaacarola.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: