Jag känner fortfarande lime lukten ...

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-11-14 13:29:12


Yeey vilken lyckad utgång det blev igår. Började med att förfesta hos mig och jag blanda lite margaritas till oss som belv ganska så goda haha men usch jag känner fortfarande lime lukten här hemma och det är inte coolt när man är bakis! Efter ett par timmas tjöt och drickande åkte vi ner till kära Göteborg och dansade loss på Trädgårn som var helt okej. Bättre än dom andra ställena vi har testat i Gbg men det är så svårt när inte alla är 20 men snart är dom små barnen det :) Men gud vilken rolig kväll det var för en gångs skull , jag vet inte hur många KILLAR som stötte på Kim under kvällens gång! Hahah det var nog bästa under kvällen och att jag belv igenkänd från Slitz (?) Nej tack förknippa inte mig med sånt! Men jag har hört det förr och jag vill veta vem jag är lik !? Jaja whatever Slitz = Slisk hahah. En toppen kväll som slutade vid fyra snåret och min underbara pojkvän var snäll som kom och hämtade oss och fick stå ut med vårt tjöt. Tack Sanna , Kim och Johanna S för en awesome night det får vi göra om men inte allt för snart för jag har blivit som en kärring som föredrar hemma kvällar haha så det blir det idag med värden finaste pojkvän och en massa onyttigheter och mys :)

Postat av: SannaaCarola

Tack själv :) jag är inte så dööd men vi ska laga våran favorit mat här hemma och mysa med massa filmer och gosaker vi med ;). hörs senare ! <3

2009-11-14 @ 13:32:33
URL: http://sannaacarola.blogg.se/
Postat av: Kim

Hahaha jaa en oförglömlig kväll kan man väl minst sagt säga och det måste göras om snart, och då drar vi med ett större gäng :D och Sebbe ska få dom där 50 spännen nästa gång vi ses :P

2009-11-14 @ 18:43:26
Postat av: SannaaCarola

Hihi tack :D systemet nästa hahahhahaha :) ja åt precis tårta haha avis? ;)

2009-11-15 @ 14:32:57
URL: http://sannaacarola.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: