Jag vill till Ullared!

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-11-09 21:02:46


Hahah klockren serie alltså! Ren skit egentligen men man kan inte sluta titta och det är bara för att det är så jävla underligt folk. Allt från kåta gamla tanter till '' livsnjutare '' HAHA fatta att paret som campar där i två veckor sparar hela jävla året för att sen handla upp allt dom sparat på en massa skit och sen handlar stackarna inget mer på hela året och gubben i huset kallar sig själv för LIVSNJUTARE. Jag dör! Vart hittar dom alla människor egentligen haha jag ställer gärna upp så ring mig jag är själv lite mongo. Och paret som skulle gifta sig jag har nog aldirg sett en större toffel stackars kille fick inte ur sig ett enda ord när tjejen plocka på en massa strunt i vagnen. Men visst är det underhållande och jag blir själv sugen på att åka dit igen för att handla en massa strunt dock var jag där förra vintern och hitta bara ett par träningsbyxor ( nödvändigt or what ) men nu verkar dom allt ha mer saker så det blir nog en tripp dit i vår :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: