Livsåskådning

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-11-18 22:44:42




Nu har jag precis gjort klart ett arbete om olika livsåskådningar och visst är religion är roligt ämne ? Jag tycker iallafall det och jag har alltid gjort det så nu ångrar jag att jag inte gav manken till när jag gick på gymnasiet så jag kunde fått högre betyg. Fast det är inte religion jag läser nu haha men det är så intressant. Jag lär mig något nytt hela tiden. Det jag ville komma fram till är att jag är klar med mitt arbete och jag är nöjd så nu har jag bara ett arbete till jag ska göra imorgon sen är jag klar med hela kursen. Tummen upp för det! Men jag förstår bara inte varför jag inte gjort alla kurser i tid för då hade jag varit klar men men jag har tre kurser till som jag inte har börjat med som jag ska vara klar med om två veckor så nu gäller det att ligga i men jag tror inte det är några problem bara jag inte får en massa att göra om för det hade varit illa. Nu ska jag belöna mig själv med en påse dill och gräddfil chips , stort kallt glas cola och ett nytt avsnitt av paradise hotel som jag missa förut. Sov gott peeps :) :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: