Lördags mys

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-11-21 12:15:54


God morgon idag är jag lite seg och ögonen svider för jag drömde marddrömmar , not cool. Hade ställt klockan på 10.00 och visst kom jag upp. Jag tog nog världens längsta dusch för jag kände mig helt svettig och hemsk efter mardrömmarna. Hade tänkt åka och träna och sola men det blir inget av det idag det får bli imorgon istället :) Idag får vi finbesök utav av Emma som vi ska passa. Lilla fasters guldklimp som har börjat prata lite smått haha ska försöka göra en video med henne sen. Även älsklingen kommer om några timmar med Alice det är alltid kul och se hur Alice är runt en bebis för hon älskar verkligen små bebisar men hon förstår inte riktigt att man inte ska hoppa på dom haha. Ikväll ska jag och Sebbe på middag med min familj och kvälls bio. Vi ska se på 2012 fast egentligen skulle jag och mamma sett på Så olika men den gick inte på kvällen så det sket ju sig men men den får vi väl se någon annan gång då. Vi hörs senare när småttingarna ( Emma och Alice ) har anlänt :) :) Ciao Ciao! 



En liten Emma som jag har försökt sätta en toffs på :)



En framtida bloggare kanske :D

Postat av: Kim

Hahaha och så dom ögonen också :D

2009-11-22 @ 15:53:14
Postat av: Ida

HAHAHA jaa lilla rådjuret verkligen :D

Du ska se hennes meter långa ögonfransar ;D

2009-11-22 @ 23:22:59
URL: http://daemiilia.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: