Mina favoriter

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-11-11 17:38:50


 

Åh vilken konstig dag det har varit idag , den har verkligen varit lite upp och ner. Vi börjar med gårdagen då jag hade sånna smärtor i magen i flera timmar och mådde illa. Jag trodde jag hade sovit bort smärtorna men när jag kom hem imorse började det igen och mamma trodde jag hade magsjuka och avrådde mig från att åka och träna idag men jag gjorde det ändå och mådde bra. Kom hem och gick en promenad med Alice en timma tills jag fick någon sjuk spyattack ute (?). Det kom inte alls mycket och det var bara helt vattning eftersom jag sluta äta igår och har inte vågat äta sen dess och nu har jag mått så underligt hela dagen och smärtorna kommer lite då och då. Vi åt kyckling och ris idag och det är ju så himla gott men jag var tvungen att sluta äta för att magen lät konstig och kändes underlig så nu vågar jag inte äta mer! Och igår när första smärtorna kom så satt jag och älsklingen och knappra mjökchoklad och cocosbollar som är mina favoriter men jag tror aldrig jag kommer äta det mer igen! Och jag som älskar mjölkchoklad ... ska sluta med all skit äta i en vecka från och med idag och se hur magen mår hihi. Wish me good luck för jag är en sucker för godsaker :/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: