Mitt vita lamm ...

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-11-16 12:55:30




Mamma har tagit över badrummet så jag kan inte bortsa tänderna så jag fortsätter tugga på mjölkchoklad och dricker ett glas cola. Visst gick det bra med min vecka som jag skullle sluta äta en massa skit. Haha nej jag klarar inte av det. Det var inte det lättaste att ta kort med mitt lilla lamm Alice heller haha visst är hon en cutie :) Och hon har blivit så stor men nu får hon faktist inte bli större! Jaja nu ska jag sluta tjata om henne för det ska inte bli en sån blogg där jag bara skriver om mitt djur för jag hatar sånna bloggar och jag hatar bloggar där folk lägger ut bilder på sina barn. Visst är det kul att kolla ibland men dom lägger in bild efter bild och alla bilder är precis likdana och dom tror att man ska vara lika entusiastik över att dom har fått en tand som dom är men varför skulle vi vara det ? Vi känner ju inte barnet och har inga band till det så det blir bara tjatigt att kolla på samma bilder om och om igen så dom bojkottar jag.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: