Några veckor kvar ...

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-11-21 12:50:52




Var precis inne på min sida med skoluppgifter ( jag pluggar distans ) och såg att lärarna äntligen hade fixat till min sida där jag kan se om jag behöver komplettera något. Jag har gjort klart nästan hela kursen jag har bara en uppgift kvar men den tänker jag inte skicka in än för vill man ha högre betyg så ska man göra alla plus uppgifter innan man skickar in den sista. Iallfall så gick jag igenom uppgift efter uppgift med en klump i magen eftersom jag har massa kurser kvar som ska vara inne snart så jag vill inte ha en massa att komplettera och det hade jag inte! YES! Inget var alltså fel , alltså inget! Känner mig väldigt stolt för jag har lagt ner tid på dom uppgifterna så nu satsar jag på att höja dom till MVG tror jag :) Så håll tummarna!

Postat av: SannaaCarola

Tack :D du med ida :) <3

2009-11-21 @ 13:10:07
URL: http://sannaacarola.blogg.se/
Postat av: Kim

Go for it! :D

2009-11-22 @ 15:51:56



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: