Opps I did it again :/

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-11-10 13:56:03


Okej seriöst nu får jag faktist sluta shoppa! Jag är snart ruinerad alltså och det är inget skämt men jag kan alltså inte hålla fingrarna borta. Någon borde spärra mina konton och ta bort internet för mig för jag behöver hjälp! Jaja whatever jag tyckte outfiten nedan var så söt så var bara tvungen , så låter det jämt men jag lovar nu var det sista gången. Vad har man gjort annars idag ? Tränat och solat och nu börjar jag seriöst få ont i ryggen av allt tränande haha så imorgon skippar jag ryggen och kör kondition , bröst , armar och mage. Och på söndag blir det vilodag från all träning för musklerna måste ju få vila. Nu ska jag göra mig i ordning för jobb :/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: