pallra iväg arlset fast man är sjuk!

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-11-30 14:14:27


Fan fan fan fan att jag har blivit sjuk! Det började igår fast det visste jag ju inte då. Satt på jobbet och kände mig helt konstig ni vet när man verkligen känner att något kommer bryta ut snart. Dom ville att jag skulle jobba kväll igår också men det orkade jag inte och jag gjorde rätt för när jag kom hem sov jag i flera timmar och hade lite feber. Dock blev det bra till kvällen men blev inget plugg utan jag och älsklingen la oss tidigt. Imorse hade det brytit ut i ansiktet som det alltid gör på mig! FAN! Ögonen rinner , jag har massa märken och sår i ansiktet och speciellt nära munnen så jag kan inte kan öppna den och febern kommer lite då och då. Självklart ringer jobbet idag också och ville att jag skulle jobba kväll. Why now? Tackade nej för jag har ju mitt måndagsjobb också som jag måste till för det finns ingen vikarie plus att jag har massa plugg jag ska vara klar med den här veckan! Plus att jag har sagt ja till jobb i veckan och Ikea resa! Det är verkligen inte passande att vara sjuk nu. Jaja nu ska jag lägga mig och dö en smula och hoppas på att den jävla tanden slutar ila också.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: