Sex ska inte vara roligt!

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-11-16 12:37:26


Det var väl ingen som missa första avsnittet av svenska paradise hotel ? Om ni gjorde det haha då missa ni något kan jag lova. Redan första kvällen hade två stycken roomies sex fast det är väl inget konstigt med det nu för tiden tyvärr och det är ju bara kolla in tjejen så vet man vad som kommer hända. Iallafall killen börjar huttra att han är på väg att komma då blir tjejen helt till säg och skriker ''neeej'' och han fortsätter ''joo fan FITTA'' och om inte det är roligt nog så skriker hon '' TÄNK PÅ NÅGOT ÄCKLIGT '' HAHAHAH jag och Sebbe dog av garv och jordnöttsringarna bokstavligen flög ut ur munnen. Stackars kille men det ska bli kul och se kvällens avsnitt och vet ni vad jag kommer bli besatt av serien som jag blev av danska paradise hotel. Jaja nu ska jag fixa mig för jag ska till Siba en snabbis och sen äta kycklingsallad på mitt favorit ställe Salladsbaren och ikväll blir det jobb :( Hörs ikväll!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: