Snart är det helg!

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-11-25 13:58:52




Hur söta är inte dessa fårulls skor? Jag hade ju självklart valt dom rosa och vita och kanske gråa jo dom bruna också men inte dom svarta haha shit det blev nästan alla. Det är något fel på mitt huvud jag har haft värk fast inte som huvudvärk men det har gjort ont på vänster sida i flera dagar och ibland kommer det då och då. Känns som en tumör som trycker eller något. Nej jag skoja bara eller visst känns det så men. Det är iallafall inte migrän för det hade jag jämt när jag var yngre och det känns inte så här och jag orkar inte sätta mig på en vårdcentral i flera timmar när dom ändå aldrig kan ställa rätt diagnos så jaja vad ska man göra. Jag har inte hunnit göra så mycket idag faktist har varit och solat bara och ätit frulle nyss haha måste börja fixa mig om en stund för om två timmar ska jag hämta älsklingen för jag fick låna hans bil idag så det blir mys hemma hos han ikväll :) Snart helg! Bio igen ?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: