Träning.

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-11-20 23:13:51


Hemma igen efter en trevlig kväll hos släkten. Det serverades smörgås tårta som såg ut som en verkligen tårta så man ville knappt skära i den haha och riktig tårta efter. Jag måste bara berätta en sak som hände när vi satt och åt. Min fastrar som är dom bästa på hela jorden men också dom knasigaste verkligen löjlar sig alltid och håller på. Men nu skulle dom säga en massa fint om födelsedags barnet ( som alltid ) så hörde jag någonting om att Simon var ett oskrivet blad. HAHAHA fy fan vad jag börja garva , ni vet en sån där hysterisk skratt attack som man inte hejda. Jag skratta så mycket så att tårarna börja rinna och alla bara satt och råg glodde på mig. Ja men kvällen var trevlig och nu är jag hemma och gör ingen nytta alls. Äter inget gott gott idag för det sparar jag tills bion imorgon. En massa mys i helgen bara ju :)



Imorgon är det gymmet som gäller för man blir så härligt pigg & det kommer jag behöva efter den här familje helgen. Men jag har tänkt på en sak vissa tjejer på gymmet kommer ditt helt spacklade & håret är iordning gjort. Som att dom ska gå på fest alltså! Why man why? Jag vill bara veta varför för man svettar ju ändå bort allt. Vem gör dom sig snygga för? Isåfall har jag missat något för det finns bara en massa nötter på Sportlife. Visst behöver man inte komma som världens slet men det är faktist bara party outfiten som fattas för dom.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: