Tv kväll!

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-11-03 20:06:30


Jag älskar tisdagar det betyder att det är tv-kväll på hög nivå haha sinnes att man sitter framför en burk i flera timmar. Men det förtjänar jag idag för jag har pluggat i flera timmar nu och skickat in en helt punkt så bara tre kvar i den kursen. Tummen upp för det hihi men fasiken vad mycket annat jag har kvar att göra och om jag ska hinna göra alla mvg uppgifter också så jag måste jag plugga varje dag nästan minst  4-5 timmar om dagen. Puuh ska bli gott med ''jullov'' för sen börjar jag inte nya kurser förens i början av janurai. Och vilka tönt kurser alltså haha webbdesign är ett av dom men den blir nog rolig ändå tror jag , kanske kan lära mig om bloggdesign haha. Man måste ju göra något när det inte finns så mycket jobb. Åh på tal om jobb så ska jag jobba imorgon men dock klockan 13.00 så då har jag sovmorgon (=



Först Ugly Betty 20.00



Sen Desperete Housewifes 21.00




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: