Underbar start på dagen

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-11-18 11:19:34


God morgon god morgon :D hade satt klockan på 08.30 men gick upp 09.00 så det var bra för att vara mig haha. Gosade lite med Alice för hon var så trött och då vill hon gosa tillbaka. Satte på henne kopplet och hon satt i hallen men jag kom på att jag måste stänga av tvn och när jag kom tillbaka hade hon kissat på hall mattan och fasiken vad surt det stank. På den lilla sekunden som jag sprang in så hann hon göra en olycka och hon som är rumsren! Så tror ni det var kul att starta dagen med att börja skura golv och matta nej inte precis och eftersom det kom en massa skräp från mattan var jag tvungen att dammsuga så jag var så irriterad på henne så hon gick inte ens i närheten av mig haha och gott det för då hann jag duscha och diska så nu är alla morgon rutiner klara och hon har fått mat och vi har tagit en promenix så nu ska jag sätta mig och kolla på det nya The Hills avsnittet och äta glass till frukost och dricka ett stort glas cola :D Ja ibland är livet faktist helt underbart haha. Hörs efter gymmet igen :)

Update : WTF dom har inte lagt in det nya avsnittet , BUHUU vad ska jag göra nu :(

Postat av: SannaaCarola

Jag är med nästa vecka och tränar. Måste börja nu igen fan. Men har blivit så jävla sjuk. JÄVLA FÖRKYLDNING :(

2009-11-18 @ 13:01:05
URL: http://sannaacarola.blogg.se/
Postat av: SannaaCarola

Jaa :( hostar som faan och har feber :( HATE IT.

2009-11-18 @ 17:53:19
URL: http://sannaacarola.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: