Vilken dag REDAN

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-11-23 13:26:24


Vilken måndag! Det brukar inte vara full rulle för mig på måndagar men idag är de det och jag gillar det för då är dagen över snart haha. Har redan hunnit jobba imorse och efter jobbet hämtade jag mamma från jobbet eftersom vi slutade samma tid. Jag och mamma har hunnit tjöta och äta frulle tillsammans för mig blev det två ägg och en massa glas cola haha vilken frukost va! Nu väntar jag på att mina föräldrar ska komma hem igen för jag ska ha bilen för jag och Sanna ska iväg och träna men innan det ska vi ut på en promenad med Alice. Efter gymmet blir det hem och äta snabbt för jag börja jobba vid 17.00 och efter work blir det plugg hela natten lång. Lång dag ? Kanske inte låter så men jag är inte van vid det här längre haha.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: