X-mas

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-11-05 15:55:22


Jisses har ni tänkt på att det snart är julafton. När man var liten räknade man ner dagarna och julloven kändes hur långa som helst. Mamma frågar mig varför jag fortfarande tycker julafton är något speciellt. Jag tycker inte inte julafton borde bli mindre betydesefull bara för att man blir äldre. Pappa älskade handla leksaker åt oss när vi var små och visst var det de som var roligast med julafton men det är det inte längre iallafall inte för mig. Det är känslan och allt pyssel innan , att få umgås med sin familj , släkt och äta god mat och bara få umgås med varandra. Jag kommer nog alltid vara barnslig när det gäller jul men det tycker inte jag är något fel men julklapparna spelar inte sån stor roll längre för ju äldre man blir ju mer har man. Jag har allting jag önska så därför blir det bara en massa strunt saker som man egentligen behöver i min önskelista i år haha men visst vill man öppna några paket på julafton ändå :)

Postat av: Kim

Vart ska du ha den sprutan egentligen!? :S

2009-11-05 @ 18:02:26
URL: http://kimiam.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha till läpparna of course :P

2009-11-05 @ 20:40:51
URL: http://idaemiilia.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: