A big fat no no ...

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-10-28 22:39:06


Oj oj vilken dag det har varit eller egentligen inte men jag är helt slut. Började med att jag följde med Sanna till frissan tidigt på morgonkvisten. Hennes färg och frisyr blev så fint gaah blev så sugen att lägga i slingor själv fast dock inte lika ljusa hihi men det blev iallafall riktigt bra och jag älskar den frisören för vi går ju till samma (: Satt där nästan tre timmar så då var vi rätt hungriga efter och Sanna övertala mig att vi skulle köpa med oss mat från MAX. Eller rättare sagt kyklingsallad och euuuw nej nej inte god! Jag gillar inte MAX! Eller någon hamburgare är väl god men neeesh jag gillar donken eller jag ÄLSKAR donken. Vi åkte hem till mig och åt sedan blev klockan mycket och jag var tvungen att åka till work för idag har jag jobbat kväll. Kvällar är alltid bäst för dom är lugnast hihi och nu kommer jag snart decka men först ska jag kolla på den nya The Hills avsnittet. Sov gott peeps så hörs vi imorgon :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: