Dagens Ida

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-10-15 18:52:11


Torsdag idag redan !?!? Gaash så snabbt den här veckan har gått på något konstigt vis. Jag har varit förkyld så jag har missat träningen i två dagar nu men imorgon är jag på igen. Idag har jag träffat Elin en stund vi gick ut och åt på sallads baren. Mums så gott med en stor kyckling sallad med vitlöks dressing men man luktar inte lika gott från munnen nu iallafall haha. En riktig mysdag idag , ska till älsklingen också men han är ju spårtlöst försvunnen så får se om man orkar palla sig dit jag borde egentligen fortsätta pluggandet. Jaja ett stort glas cola och lite tv-tittande nu då så man fördriver tiden lite :) Plugga också kanske ? Hmm får se haha



Ååh en riktig mys outfit idag ju hängbrallor , stora koftan och stora skorna (:




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: