Dresscode : BLACK

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-10-30 23:51:56




Jag är trötter men jag kan inte sova för jag har ett rastlöst ben som vägrar sova. Eller vad heter det egentligen ? Usch det är jobbigt jag fick det i slutet av sommaren och vissa kvällar är rent ut sagt skit jobbiga. Det kryper i benet hela tiden och mina händer är likadana ikväll , wtf?! Sitter och kikar på en massa fina kläder jag vill beställa och jag hitta bland annat dessa tre svarta olika klännigar som jag måste ha. Jag har kommit in i en period där jag bara vill ha en svart tajt liten klänning och ett par snygga heels i någon tokig färg och likadant med ett par färg glada örhängen så jag måste nog klicka hem dessa och ett par ljusa jeans short , två sommar klänningar och en sommar topp haha ja jag vet jag är tidig men jag hatar att handla koftor och jeans! Blöö jeans är värst av allt för det är tråkigt och grymt fult ...japp!

Postat av: SannaaCarola

snygggaaa :D träna måndag?

2009-10-31 @ 17:17:42
URL: http://sannaacarola.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: