En vanlig måndag i oktober månad ...

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-10-19 20:24:13



Hej och hå för idag är det måndag igen :) Inget att hurra för egentligen men jag har haft en super bra dag. Började med att jag försov mig (?!) skulle gått upp vid 07.00 men vakna vid 10.30 och kom inte till jobbet förens en timma senare haha alltså mitt gamla timjobb ett städ med andra ord så det spelar ingen roll vilken tid man kommer men jag hade tänkt att träna vid den tiden så det sket sig idag. Efter work gjorde jag och mamma lite ärenden och jag hämta ut mina nya svarta pumps (dålig bild dom är jätte snygga annars) , gjorde mig i ordning och sedan träffade jag Kim , Becka och Åsa. Vi checka in Beckas nya lägenhet och jag är så avis! Jätte fin verkligen och i centrum så helt perfekt var den så nu är jag ännu mer sugen på att flytta haha. Vi skulle käka men O´learys var inte öppet så vi tog en fika på E.H och sedan drog jag vidare till nästa jobb och nu är jag hemma igen och borde plugga men jag orkar verkligen inte. Jag har inget sug alls men jag vet att jag måste! Ååh varför är jag inte smart haha.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: