Framtiden.com

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-10-27 10:54:56


God morgon peeps jag har varit uppe sen två timmar tillbaka jag har till och med hunnit ta en lång promenad med Alice och städat. Alla är hemma idag eller njaa lillbrorsan är hemma för att det är höstlov för småttingarna haha och pappa är halvt sjuk så det är bara mamma som är borta egentligen jag som hatar fullt hus när man vaknar. Ska äta frulle när mamma kommer och sen åka och sola tror jag man får ju passa på när bilen är hemma. Sen blir det gymmet för det var ett jädrans bra tag sen och sen hem till älskling och mysa (: Känns det inte som att 2010 kommer bli ett toppen år ? Jag känner det på mig att allt kommer vända då. Hoppas på jobb eller en intressant utbildning , att få flytta ihop med min älskling och få starta ett eget liv helt enkelt. Man bara längtar när man går hemma på dagarna. Jaja hinner plugga lite nu :/



Att vara undersköterska lönar sig verkligen inte!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: