Halloween

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-10-30 13:10:50


God dagens =) dagen började med att jag fick tjata och putta på Sebbe tills han äntligen gick upp. Han är så morgontrött ibland medans jag är tvärtom och vill gå upp så fort jag har öppnat mina ögon. Vi åt frulle på cafe Gillet. Mums jag åt våfflor som vanligt när jag är där och äter hihi det är verkligen Trollhättans bästa fik tycker jag. Mysigt och charmigt som tusan och hur mycket som helst av välja på , det gillar vi. Vi var till och med inne i Sitt i City och kolla på soffor haha! Man måste börja planera i tid för det kommer blir så jäkla mycket pengar man lägger på möbler och allt annat smått som kostar mycket men enligt Sebbe så räcker det med en soffa och 50 tums tv. NEJ NEJ NEJ killar har inga hjärnor! Jaja jag är iallafall jätte seg nu och skulle vilja lägga mig en stund men det kan jag inte för jag måste börja göra mig iordning ska jobba kvällen idag och träffa Johanna efter om man inte är helt död så vi hörs imorgon peeps!



Sophie Monk

Postat av: Kim

lala såg du lägenheten jag la upp på facebook? :D

2009-11-04 @ 18:59:16
URL: http://kimiam.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: