Håret är en stor del av dig

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-10-16 13:12:16





Yo peeps! Fredag morgon och det spöregnar ute , blöö! Bra väder för mig som bara ska fokusera på plugget idag eftersom jag fick kompletera några uppgifter. Why man why? Jaja bara att göra det och göra tre andra ämnen idag också så behöver jag inte oroa mig mer i helgen. Massa tjöt om pluggande bara goosh vad tråkigt va haha. Jag ska iallafall snart iväg och hämta Sanna vi ska till gymet och träna och sola lite börjar ju änna bli lite blek igen. Jag tänkt på en sak jag blir så grymt uttråkad av mitt utseende efter ett tag så jag byter alltid hårfärg och frisyrer jämt men nu vill jag hålla mig till det bruna med jag kanske ska satsa på mörkt nu när det snart är vinter eller ska jag hålla mig till guldiga slingor eller ljusbrunt ? Gaah alla färger är så fina så det får nog bli att testa alla tre haha men efter jul så luggen är lång :) Fan va jag tjatar nu måste jag snart åka. Kiss kiss bye bye hörs ikväll !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: