Herregud!!!

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-10-16 23:18:22


Herregud nu får det vara nog med alla fjortis bloggar överallt. Alla vill se ut som varandra , alla skriver likadant , alla försöker provocera för att få läsare - det är sjukt tråkigt att läsa samma skit om och om igen på allas bloggar! Det är ingen som har en egen personliget. Alla är bara copy cats och jag fick nog när jag kom in på några bloggar på Trollhättan och såg att dom har börjat använda '' cha cha bitches '' som fjortisbloggaren här nedanför. Är det här era förebilder ? Jag förstår ingenting har ni inget eget att komma med ? Vill ni bli lika hatade , är det för att läsarna ska bli fler eller har ni ingen jävla vett i huvudet !?!? Herregud vill inte ens veta hur nästa generation kommer bli. PINSAMT! Är det inte dags att växa upp snart.



HAHAHAHAHAHAHAH vänta det var taskigt ... MOHAHAHAHA

Postat av: Kim

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!

Vart hittar du alla råttor? xD

2009-10-17 @ 13:42:18
URL: http://kimiam.blogg.se/
Postat av: Curry

OOOMGGG. det där fick mig fan att skratta hahahaha. så sjukt synd om dagens ungdomar. Pusspuss på dig... och sen skrattar med tusen tonarter i rösten:O hahaha

2009-10-25 @ 22:29:39



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: