Idol kväll

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-10-16 20:08:19


Just nu sitter jag och tittar på Idol och Jordin Sparks är där och sjunger med förra årets vinnare Kevin och shit han hade ju en skit grym röst haha. Kommer inte ens ihåg förra årets idol det är nog därför. Vad har man gjort idag ? Mest tagit det lugnt , tagit en chill pill alltså varit och tränat , solat , handlat och nu har jag pluggat ett par timmar och det känns så jävla gött att få i ordning på skiten. Ja som ni säkert har förstått så blir det en till lugn helg för mig och det passar mig utmärkt för det finns ju fasiken inget att göra nu för tiden och inga roliga fester så bara onödigt men snart fyller pinglan Sanna år så då blir det lite party sen har vi bestämt en massa grejer helgerna framöver så det gäller att man får gjort så mycket som möjligt nu innan. Nu ska jag fortsätta titta på Idol och mysa med Alice :)



Mina favoriter i årets idol är Erik , Tove och självklart Erika :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: