Me love shoes

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-10-10 20:15:48


Lördag kväll och jag sitter i en mjukis dress , äter godis och dricker lite av mammas vin haha den heter '' Tre apor '' och så är det tre apor på boxen. Ursöt verkligen :) Jag skulle egentligen gjort det här till min plugg dag idag men jag är för lat och sitter hellre här hemma och myser med ljus och en massa gott ( gymet imorgon ). Det får bli en massa plugg imorgon istället för då ska jag tvinga Sebbe att hjälpa mig. Har inte gjort så mycket idag bara latat mig hos älsklingen och sen solat. Det är min dag att ha Alice idag så passar på att bara vara. Sitter och kikar runt på nätet efter kläder och skor , tidsfördriv. Klickade hem dessa enkla par skor häromdagen , ett helt par vanliga svarta man kan ha på vardagen enligt mig hihi men hittar fasiken inga snygg UGGS och mina andra kommer inte förrens i november någon gång och det börjar bli väldigt kyligt för mina tår så nu går jag i mina gamla så länge men det får duga :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: