Monday sucks!

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-10-26 15:14:58


Måndag igen och lika tråkig som vanligt. Jag borde plugga men det gör jag ikväll när jag har kommit hem från jobbet. Startade dagen med att jag och älskling åt frulle på espresso house , underbar start på dagen om jag får säga så haha. Jag åkte hem med Alice till mig och har suttit och tjatat en stund med mamma och mormor. Jag och mamma ska till IKEA på lördag tänkte vi , wihoo det var ett tag sen man var där. Jag har tänkt och köpa lite små bröte som lådor till mina underkläder , en leksaks låda till Alice (behövs) , klädhängare eller vad fasiken det heter men hur ska den få plats i mitt lilla rum är ju frågan haha men jag måste ha den för mina garderober räcker inte till och prydnadssaker och kanske lite annat smått och gott som man alltid hittar. Gud vad seg jag känner mig jag behöver ta en tripp till gymmet men inte idag för det hinner jag inte för strax ska jag äta ugnspannkakor och sedan bege mig till work roligt va ? Kanske hinner sola efter också ? Hade ju varit bra att hinna med det idag också (: (:



( bild tagen från google )




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: