Natten är ung min vän ...

Kategori: Allmänt Publicerat: 2009-10-15 00:01:55


God kväll alla mina 9 miljoner läsare :D Jag tänkte faktist ta och lägga mig efter att ha bortsat med min nya tandborste jag fick av Sebbes mamma och en väldigt äcklig tandkräm (?) undrar om det var det ens. Den smakade iallafall skit rent ut sagt men den ska tydligen vara bra mot min FÖRSTA visdoms tand som har växt ut och som gör så hemskt ont. Men Sebbes mamma är ju tandläkare så hon tog en titt och sa att det var normalt haha jag trodde verkligen inte det skulle göra så ont så jag trodde det var något fel men så var inte fallet och nu fick jag dessa saker till tänderna så det har gått över , väldigt snällt tycker jag utav henne :) Nog om mina tänder peeps jag har haft en amazing plugg dag idag på riktigt. Det började igår kväll och har fortsatt tills idag och jag har inte tagit en enda jävla break! Måste klappa mig själv på axeln för jag ligger inte efter i det ämnet längre och jag ser ljust på min framtid om att få högre betyg :D Wohoo haha ska få klart en hel punkt på det andra ämnet imorgon också så kommer det bli super helt enkelt haha. Nu ska jag titta nya The Hills på www.Mtv.com innan jag somnar :)

Sleep tight peeps!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: